
Ik heb prima geslapen op de Vlaamse Frieten. Misschien wel te vast. Als ik wakker word, is het licht en ga naar het toilet. Deze is op de gang. Heb ik het wekker alarm wel uitgezet? Volgens mij wel en ga douchen. Aangekleed zit ik daarna op bed en pak de telefoon. Zie ik dat nou goed? 5:50u ! Mijn wekker staat nog aan op 6:30u. Blijkbaar had ik gedroomd dat de wekker ging en was opgestaan. Nu véél te vroeg. Gelukkig gaat de bakker om half 7 open en daar ben ik zeker op tijd voor.
Na het ontbijt op de kamer fiets ik het Vlaamse land in. Diksmuide en Brugge zijn prachtige steden. De laatste kilometers. 21 april reed ik weg bij de B&B in Spanje. Ruim 2 maanden en ruim 5.000 km later is het goed om deze mooie fietstocht af te ronden en het fietsdagboek, met veel mooie herinneringen, verhalen en landschappen, te sluiten. Ik denk dat het tijd is om nu eens goed uit te gaan slapen.
Veel dank voor het volgen inclusief de reacties. Tot later!
Ben jij al geabonneerd op onze nieuwsbrief?


Geef een reactie